خیلی از برادران اهل سنت به ماشیعیان ایراد میگیرن که ما میگیم علی(ع) خداست
این متنو تاآخربخون که بفهمی "علی خداست" یعنی چی؟
با یه مثال ساده ،این قضیه رو برات حل میکنم.....
وقتی یه آهن مثه سوزن ته گرد رو به آهنربا نزدیک میکنیم ،طبق خاصیتی که درآهن وجود داره دارای دوقطب میشه و خاصیت آهنربایی پیدا میکنه ومیشه بهش دوباره یه سوزنه دیگه وصل کرد واین سوزن میتونه واسطه ای باشه بین آهنربا و مابقیه آهنا،درسته که اون سوزن بوده اما الان دیگه خودش یه آهنرباست.
اگر کسی بگه این کفره که علی رو خدا میدونید با توجه به همین مثال میتونیم بهش بگیم علی(ع)مثل همون آهنی میمونه که درکنار آهنربا خاصیت آهنربایی پیدا کرده ومیتونه هرآهنی که بهش متصل میشه رو به آهنربای اصلی متصل کنه
یعنی علی(ع) انقدر محو در خدابود که مثل خود خدا شده بود ومیشه گفت علی (ع) تصویری از خدابرروی زمینه.
استفاده از این مطلب کانال تنها با ذکر نام وبِ ما مجاز میباشد..
◀️ مناوي : براي اولياء خدا بعد از مرگ حجابي وجود ندارد:
مناوي يکي ديگر از علماي اهل_سنت اين مطلب را به عنوان يک عقيده صحيح نقل ميکند
هر جايي كه شما باشيد، بر من صلوات بفرستيد، زيرا درود شما براي من ميرسد. زيرا نفس قدسي وقتي از علائق دنيوي جدا شود ، به ملاء اعلي متصل مي شود، و براي آن حجابي باقي نمي ماند. بنابراين، همه چيز را با مشاهده خود و يا خبردادن فرشتگان ميبيند. در اين روايت سري است براي كسي كه به آن دست يابد از آن مطلع ميشود. اين مطلب را قاضي عياض نقل كرده است.
فيض_القدير ج 3 ص 400 فيض القدير شرح الجامع الصغير ، اسم المؤلف: عبد الرؤوف المناوي الوفاة: 1031 هـ ، دار النشر : المكتبة التجارية الكبرى - مصر - 1356هـ ، الطبعة : الأولى
مناوي: براي ولي خدا بعد از مرگ حجابي نيست و همه چيز را مشاهده ميکند
وي نه تنها سخن قاضي عياض را نقل کرده بلکه خود هم چنين مطلبي را اذعان داشته است
( حيثما كنتم فصلوا علي فإن صلاتكم تبلغني ) لان النفوس القدسية إذا تجردت عن العلائق البدنية اتصلت بالملأ الأعلى ولم يبق لها حجاب فترى وتسمع الكل كالمشاهد ( طب عن الحسن بن علي ) ( باسناد حسن )
هر جايي كه شما باشيد، بر من صلوات بفرستيد، زيرا درود شما براي من ميرسد. زيرا نفس قدسي وقتي از علائق دنيوي جدا شود ، به ملاء اعلي متصل مي شود، و براي آن حجابي باقي نمي ماند. بنابراين، ميبيند و همه چيز را ميشنود همانند كسي كه مشاهده ميكند.
التيسير_بشرح_الجامع_الصغير ج 1 ص 502 ، اسم المؤلف: الإمام الحافظ زين الدين عبد الرؤوف المناوي الوفاة: 1031هـ ، دار النشر : مكتبة الإمام الشافعي - الرياض - 1408هـ - 1988م ، الطبعة : الثالثة
واخرج أبو يعلى عن أبي هريرة قال قال عمر بن الخطاب لقد أعطى على ثلاث خصال لأن تكون لي خصلة منها أحب إلي من أن أعطى حمر النعم فسئل وما هن قال تزوجه ابنته فاطمة وسكناه المسجد لا يحل لي فيه ما يحل له والراية يوم خيبر وروى أحمد بسند صحيح عن ابن عمر نحوه.
السيوطي ، جلال الدين أبو الفضل عبد الرحمن بن أبي بكر (متوفاى911هـ)، تاريخ الخلفاء، ج 1 ص 172، تحقيق: محمد محي الدين عبد الحميد، ناشر: مطبعة السعادة - مصر، الطبعة: الأولى، 1371هـ - 1952م.
ترجمه روایت
ابويعلى از طريق ابوهريره نقل كرده است كه عمر بن خطاب گفت: به على (عليه السلام) سه ويژگى داده شده كه اگر يكى از آنها را داشتم، براى من از داشتن شتران سرخ مو بهتر بود. سؤال شد كه آنها ويژگىها چه بود؟ گفت: رسول خدا (صلي الله عليه وآله) او را به همسرى فاطمه دخترش درآورد، او را در مسجد جاى داد كه براى او سكونت در مسجد جايز بود و براى من جايز نبود، و دادن پرچم در روز خيبر. احمد همين روايت را به صورت ديگر از عبدالله_بن_عمر با سند صحيح نقل كرده است.
يکي از امور اختلافي وهابيت با امت اسلامي اعم از شيعه و اهل سنت بحث قدرت اولياء خدا بعد از مرگ است
وهابيت مدعي هستند که هرگاه انساني ولو اينکه اين شخص از اولياء خدا باشد يا جزء انبياء از دنيا رفت روح وي ديگر هيچ قدرت و تاثيري در اين دنيا ندارد و براي همين اعتقاد شيعه و اهل_سنت را تکفير ميکند
محمد_عمر_سربازي و کرامات اولياء بعد از مرگ:
وهابيت در حالي چنين ادعاي را مطرح ميکنند که عقيده اهل سنت و شيعه بر اين پايه استوار است که کرامات و دائره اشراف اولياء خدا در اين دنيا با مرگ وي از بين نميرود چنانچه محمد عمر سربازي از بزرگترين علماي اهل سنت ايران چنين ميگويد:
مسئله هفتم: بدان که از بعضي از اولياء بعد از موت هم تصرفات و کرامات عجيب و غريب سر مي زند و اين مورد بسيار واقع شده است چرا که ولايت بعد از موت گرفته نميشود بلکه همراه با ولي است
خلاصة التصوف ص187
اين عقيده نه تنها عقيده محمد_عمر_سربازي است بلکه علماي بزرگ ديگر اهل سنت هم به آن اذعان کرده اند که بعدا به صورت کامل ارائه خواهیم کرد
قسمت دوم:
قاضي عياض و ملا علي قاري:اولياء خدا بر همه امور آگاه هستند و براي آنها هيچ حجابي نيست
قال القاضي : وذلك أن النفوسَ الزكيةَ القدسية إذا تَجَرَّدَتُ عن العلائق البدنية عَرَجَتْ واتصلت بالملأ الأعلى ، ولم يبق لها حجابٌ فترى الكلَّ كالمشاهد بنفسها أو بإخبار الملك لها ، وفيه سرُّ يطلع عليه من تَيَسَّر له
جان هاي تزکيه شده و قدسيه هرگاه از تعلّقات جسماني عروج مي کند و با عالم اعلي واصل مي شود و حجابي باقي نمي ماند، آنگاه همه را مشاهده مي کنند به شخصه و يا با خبر آوردن فرشته. و در آن رازي است که براي هر که توفيق ميسّر شود، خواهد دانست.
در صحيح مسلم آمده است:
.....فلما تُوُفِّيَتْ دَفَنَهَا زَوْجُهَا عَلِيُّ بن أبي طَالِبٍ لَيْلًا ولم يُؤْذِنْ بها أَبَا بَکْرٍ وَصَلَّى عليها عَلِيٌّ "
يعني وقتي که فاطمه ( سلام الله عليها ) وفات کرد ، علي ( عليه السلام ) وي را شبانه به خاک سپرد و به ابي بکر خبر نداد و خودش بر وي نماز خواند .
صحيح مسلم ، ج 3 ص 153 ح 4679
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
1534 - حَدَّثَنَا بِذَلِكَ عَلِيُّ بْنُ عِيسَى قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو عَنْ أَبِي سَلَمَةَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ فَاطِمَةَ جَاءَتْ أَبَا بَكْرٍ وَعُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا تَسْأَلُ مِيرَاثَهَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَا سَمِعْنَا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ إِنِّي لَا أُورَثُ قَالَتْ وَاللَّهِ لَا أُكَلِّمُكُمَا أَبَدًا فَمَاتَتْ وَلَا تُكَلِّمُهُمَا
ابی هریره نقل می کند: فاطمه زهرا (س) پیش ابوبکر و عمر امد واز میراثی که از پیامبر (ص) برایشان باقی مانده بود سوال کرد در جواب گفتند: از پیامبر (ص) شنیدیم که می فرموید ما چیزی به ارث نمی گذاریم، حضرت فاطمه زهرا (س) فرمود من تا ابد با ابوبکر و عمر سخن نمي گويم حضرت از دنيا رفت و با آن دو حرف نزد.
سن ترمذی ج 6 ص 144 ح 1534
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
در منابع شيعه نيز به غضب حضرت زهراء عليها السلام اشاره شده است:
.......... فَقَالَتْ وَ اللَّهِ لَا آذَنُ لَهُمَا وَ لَا أُكَلِّمُهُمَا كَلِمَةً مِنْ رَأْسِي حَتَّى أَلْقَى أَبِي فَأَشْكُوَهُمَا إِلَيْهِ بِمَا صَنَعَاهُ وَ ارْتَكَبَاهُ مِنِّي
حضرت فاطمه زهرا (س) فرمود: به خداوند سوگند من به ايشان اجازه ورود نخواهم داد و با آنان يك كلمه تكلّم نخواهم كرد تا اينكه پدرم را ملاقات كنم و از اين عملى كه ايشان با من انجام دادند به آن حضرت شكايت نمايم.
علل الشرائع ؛ ج1 ؛ ص186
بحار الأنوار (ط - بيروت) ؛ ج43 ؛ ص203
رياض الأبرار في مناقب الأئمة الأطهار ؛ ج1 ؛ ص68
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
ابن قتيبه درباره علت ممانعت گفته است:
وقد طالبت فاطمة رضي الله عنها أبا بكر رضي الله عنه بميراث أبيها رسول الله صلى الله عليه وسلم فلما لم يعطها إياه حلفت لا تكلمه أبدا وأوصت أن تدفن ليلا لئلا يحضرها فدفنت ليلا.
فاطمه از ابوبکر ميراث پدرش را خواست، ابوبکر نپذيرفت، قسم خورد که ديگر با او (ابو بکر) سخن نگويد و وصيت کرد که شبانه دفن شود تا او (ابوبکر) در دفن وى حاضر نشود.
الدينوري، أبو محمد عبد الله بن مسلم ابن قتيبة (متوفاي276هـ)، تأويل مختلف الحديث، ج 1، ص 300، تحقيق: محمد زهري النجار، ناشر: دار الجيل، بيروت، 1393هـ، 1972م.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
ابن بطال در شرح صحيح بخارى نيز مى نويسد:
أجاز أكثر العلماء الدفن بالليل... ودفن علىُّ بن أبى طالب زوجته فاطمة ليلاً، فَرَّ بِهَا من أبى بكر أن يصلى عليها، كان بينهما شىء.
اكثر علما دفن جنازه را در شب اجازه دادهاند. علي بن ابوطالب، همسرش فاطمه را شبانه دفن كرد تا ابوبكر به او نماز نخواند؛ چون بين آن دو اتفاقاتى افتاده بود.
شرح صحيح البخاري لأبن بطال ج 5 ص 360.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
#امت_واحده
☑️ @Omat_Vahede
چرا با وجود علي (ع) فاطمه_زهرا (س) به پشت در رفت ؟؟
پاسخ :
(قسمت اول)
1 – فاطمه زهرا سلام الله عليها پشت در نشسته بود.
آن چه كه از برخى از روايات استفاده مىشود، اين است كه حضرت فاطمه نزديك در ورودي منزل نشسته بود:
◀️ عمر آمد تا به خانه رسيد، فاطمه پشت در نشسته بود، سرش را بسته بود وبدنش از غم از دست دادن پدر نحيف ولاغر شده بود، عمر در را كوبيد وگفت: اي پسر #ابو_طالب در را باز كن، فاطمه گفت: اي عمر به ما چه كار داري؟ ما را با مصيبتي كه گرفتارش شده ايم تنها بگذار. عمر گفت: در را باز كن وگرنه خانه را به آتش مي كشم.
كتاب سليم بن قيس ص 250، بحار : ج 43 ص 197
2حرمت دخول به خانه بدون اذن صاحب آن.
حضرت صديقه شكى نداشت كه جمعيت بدون اذن داخل منزل نخواهند شد. چون نص قرآن است كه بدون اجازه وارد خانه كسى نشويد:
{يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لاتَدْخُلُواْ بُيُوتًا غَيْرَ بُيُوتِكُمْ حَتَّى تَسْتَأْنِسُواْ وَتُسَلِّمُواْ عَلَى أَهْلِهَا ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ}.
اى افرادى كه ايمان آوردهايد! در خانههايى غير از خانه خود وارد نشويد تا اجازه بگيريد و بر اهل آن خانه سلام كنيد اين براى شما بهتر است شايد متذكّر شويد!
{فَإِن لَّمْ تَجِدُواْ فِيهَآ أَحَدًا فَلاتَدْخُلُوهَا حَتَّى يُؤْذَنَ لَكُمْ وَإِن قِيلَ لَكُمُ ارْجِعُواْ فَارْجِعُواْ هُوَ أَزْكَى لَكُمْ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ}.
و اگر كسى را در آن نيافتيد، وارد نشويد تا به شما اجازه داده شود و اگر گفته شد: «بازگرديد!» بازگرديد اين براى شما پاكيزهتر است و خداوند به آنچه انجام مىدهيد آگاه است!.
النور:27 - 28.
3رعايت حرمت خانه نبوت:
واز طرفي خانه انبياء احترام ويژهاى دارد كه كسى حق ورود بدون اجازه ندارد:
{يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لاتَدْخُلُواْ بُيُوتَ النَّبِىِ إِلا أَن يُؤْذَنَ لَكُمْ}. الأحزاب:53
اى افرادى كه ايمان آوردهايد! در خانههاى پيامبر داخل نشويد مگر به شما داده شود.
وشكى نيست كه خانه حضرت صديقه طاهره خانه پيغمبر محسوب مىشود همانطورى كه در تفاسير متعدد اهل سنت ذيل آيه شريفه:
{فِى بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرْفَعَ وَيُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُو يُسَبِّحُ لَهُو فِيهَا بِالْغُدُوِّ وَالْأَصَالِ}. النور:36 .
در خانههايى كه خدا رخصت داده كه [قدر و منزلت] آنها رفعت يابد و نامش در آنها ياد شود. در آن [خانه] ها هر بامداد و شامگاه او را نيايش مىكنند.
سيوطى و ديگران از قول ابو بكر از نبى مكرم (صلي الله عليه وآله وسلم) نقل كردهاند كه خانه على و زهرا عليهما السلام از بافضيلتترين خانه هاي انبياء محسوب مىشود:
رسول خدا | اين آيه را تلاوت فرمود، شخصي پرسيد: اين كدام خانه ها است؟ فرمود: خانه هاي پيامبران. ابوبكر سؤال كرد: آيا خانه علي وفاطمه هم از همان خانه ها است؟ فرمود: بلي، از بر ترين آن.
الدر المنثور ، سيوطي ، ج5 ، ص50 شواهد التنزيل ، حسكاني
ج1 ، ص533 و روح المعاني آلوسي ، ج 18 ، ص 157 .
پيامبر خدا فرمودند:
زمانى كه فاطمه را ديدم، به ياد صحنهاى افتادم كه پس از من براى او رخ خواهد داد، گويا مىبينم ذلت وارد خانه او شده، حرمتش پايمال گشته، حقش غصب شده، از ارث خود ممنوع گشته، پهلوى او شكسته شده و فرزندى را كه در رحم دارد سقط شده؛ در حالى كه پيوسته فرياد مىزند: وا محمداه!؛ ولى كسى به او پاسخ نمىدهد، کمک مىخواهد؛ اما كسى به فريادش نمىرسد.
او اول كسى است از خاندانم كه به من ملحق مىشود؛ و در حالى بر من وارد مىشود كه محزون، نالان، غمگين، حقش غصب و شهيد شده است.
احمد حنبل، مرجع تقلید کل وهابیان جهان در صفحه 111 جلد یکم کتاب مسند مینویسد که پیامبر اکرم(ص) خطاب به مردم فرمودند «هر کسی قصد دیدن تمام علم حضرت آدم، فهم حضرت نوح، مناجات بی واسطه موسی، وقار و عظمت و آرامش عیسی و تمامیت وجود جمال و کمالش را ببیند، به این مرد (امیرالمؤمنین) بنگرد».
آیت الله سید محمد شیرازی برادر کوچک تری داشت به نام آیت الله سید صادق شیرازی که در این عرصه از برادر بزرگ تر جلو زد و حتی بلند تر از او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود.
تشیعی که از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی خورد … ( امام خامنه ای ) حتما جمله بالا را به خاطر دارید که مقام معظم رهبری 20 شهریور سال 92 در دیدار با کارگزاران حج به آن اشاره کرده و نگرانی خود را از ترویج چنین نمودهایی از تشیع اعلام کردند . نمی دانم بعد از آن تاریخ به این فکر کردید که منظور رهبری از این جمله چه بود ؟ تشیع لندن و نیویورک دیگر چه صیغه ای است !!؟؟ حال این جریان سیاسی در پوست مذهب جا گرفته را با هم مرور می کنیم !!!
آیت الله سید محمد شیرازی فرزند بزرگ خاندان شیرازی ها بود که در کربلا مشغول به تحصیل و تدریس بود و اتفاقا حضور ایشان در کربلا همزمان شد با قیام حضرت امام (ره) بر علیه رژیم شاه در ایران و تبعید ایشان به نجف که در کربلا هم به مدت یک هفته توقف کردند و اتفاقا از استقبال خوبی نیز از سوی سید محمد شیرازی روبرو شد؛ ولی وقتی زمزمه هایی در مورد زعامت و رهبری شیعیان توسط امام خمینی (ره) به گوش آیت الله سید محمد شیرازی رسید ساز مخالفت با ایشان را کوک کرد و فریاد سر داد که رهبری و زعامت شیعیان حق من است و این در حالی است که استاد ایشان آیت الله یوسف حائری بارها اذعان داشت که سید محمد شیرازی [در حد مرجعیت نیست ] و حتی کار به جایی رسید که زعیم وقت شیعیان آیت الله خویی به مخالفت با ایشان بر خواست و کارهای او را شبهه ناک و دادن وجوهات به وی را غیر شرعی اعلام کرد و حتی سید محمد شیرازی بارها به طلاب ایرانی گفته بود که دست از مبارزه علیه رژیم شاه بردارید و این در حالی بود که خانه ایشان در کویت تبدیل به محل رفت و آمد نیروهای ساواک شده بود !!! آیت الله سید محمد شیرازی برادر کوچک تری داشت به نام آیت الله سید صادق شیرازی که در این عرصه از برادر بزرگ تر جلو زد و حتی بلند تر از او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود… سال 1380 که آیت الله سید محمد شیرازی در سن 75 سالگی درگذشت این جریان که از قبل دشمنی خود با نظام و مسئولان آن را بارها اعلام کرده بود علی رغم اینکه مقام معظم رهبری سفارش کرده بودند ایشان را در حرم حضرت معصومه (س) دفن نمایند شروع به سوء استفاده از تشییع جنازه برادر کرده و آن را به یک میتینگ سیاسی تبدیل کردند که با مداخله نیروهای امنیتی جریان به اتمام رسید و جنازه در حرم دفن شد ولی از آن تاریخ تا مدت ها سید صادق شیرازی و همراهانش این قضایا را دستاویزی برای ضربه به نظام کرده بودند !!! جریان به اینجا ختم نشد و مثل اینکه جریان شیرازی ها قصد تخریب وجهه تشیع را داشتند و لذا شروع به افتتاح 13 شبکه ماهواره ای به نام های مرجعیت، شبکه جهانی امام حسین 3،2،1 ، الانوار ، بقیع و شبکه های دیگر کردند و در این شبکه ها علنا شروع به بدگویی نسبت به رهبری و مراجع معظم تقلید کردند و حتی کار به جایی رسید که در این شبکه و شبکه های طرفدار آنها [ مانند شبکه فدک که توسط طلبه نمایی به نام یاسر الحبیب در لندن مدیریت می شود که اتفاقا داماد برادر سید صادق شیرازی یعنی سید مجتبی شیرازی که متاسفانه ایشان هم در لباس روحانیت هستند، بود و این طلبه نمای جوان که داماد خانواده شیرازی ها بود به صورت علنی شروع به وهن مقدسات اسلامی نمود و به عایشه که نزد اهل سنت احترام خاصی دارد و وهن ایشان موجب تفرقه بین مسلمین خواهد شد کتابی را تحت عنوان « عایشه ، فاحشه » به چاپ رساند که موجب تهییج احساسات اهل سنت شد و کار تا جایی پیش رفت که یکی از علمای وهابی شیخ عبد العزیز آل الشیخ گفت: شکر خدا بعد از حرفهایی که یاسر الحبیب زد بسیاری از جوانان اهل سنت که تازه شیعه شده یا تمایل به شیعه شدن داشتند دوباره به مذهب حقه اهل سنت باز گشتند!!! و حتی این طلبه نمای جوان و داماد خانواده شیرازی ها کهسرویس های جاسوسی انگلیس او را از زندان های کشور کویت آزاد کرده بودند به مقام معظم رهبری و دیگر مراجع بارها فحش های رکیک و ناسزا گفت که البته پدر خانم ایشان یعنی آیت الله سید مجتبی شیرازی که برادر سید صادق شیرازی است نیز بارها این فحش ها را تکرار کرده است و در چند سال اخیر نیز شروع به پخش رساله عملیه خود !!!!!!! در میان مردم ایران کرده است ] برخی از کارهایی که موجب وهن تشیع می شد به عنوان شعائر حسینی مطرح شد.
سید صادق شیرازی [ نفر سمت راست ] به همراه آیت الله منتظری
از دیگر کارهای آیت الله سید صادق شیرازی ترویج قمه زنی و کارهای خلاف شعائر حسینی در شبکه های ماهواره ای تحت مدیرتش می باشد که حتی در ایام محرم کلیپ های بسیاری از قمه زنی که موجب وحشت مردم جهان از آئین مهربان شیعه می شود را ساخته و در این شبکه ها بارها و بارها پخش می کند و اتفاقا جایی را نیز خودش مخصوص قمه زنی ساخته است که امکانات فیلم برداری از این صحنه ها را دارد و البته یکی از کارهای بسیار بد و تفرقه انگیز ایشان نام گزاری هفته وحدت به نام « هفته برائت » در سایت خودش بود که با عکس العمل تند اهل تسنن روبرو شد و نزدیک بود که فتنه ای دوباره به پا شود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و فتوای ایشان مبنی بر تحریم اهانت به مقدسات اهل سنت این غائله خاتمه یافت … اما سوال اینجاست !؟ هزینه ساخت برنامه برای هر یک از این شبکه های سیزده گانه بنابر گفته یکی از مسئولین این شبکه ها به نام آقای هدایتی، 95 هزار دلار در ماه است که با یک حساب سر انگشتی برای 13 شبکه چیزی بالغ بر 1 میلیون و 235 هزار دلار در ماه و بلکه بالاتر هزینه می شود و این در حالی است که حتی یک برنامه تبلیغاتی هم از این شبکه ها پخش نمی شود که بگوئیم از محل این تبلیغات کسب در آمد می کنند!! حال سوال اساسی اینجاست که این همه هزینه و پول از کجا و چه طریقی تأمین می شود ؟؟؟ که نتیجه گیری در مورد آن با توضیحات بالا کار چندان سختی نیست که آن را به عهده خود شما واگذار می کنم !!!! البته فعالیت های ایشان در جریان فتنه اسرائیلی – آمریکائی 88 برای براندازی نظام به علت کمبود وقت ناگفته ماند …
راه رفتن صادق شیرازی بر روی حمام خون قمه زنان مقلد وی
آیت الله سید صادق شیرازی قائل به مستحب بودن قمه زنی هستند بر خلاف بسیاری از علما که آن را جایز نمی دانند و اینکه ایشان در حال حاضر در یک جریان نرم و بسیار برنامه ریزی شده شروع به نفوذ در هیئات حسینی کرده و با بذل و بخشش پول های آنچنانی که معلوم است از چه منبعی است، بسیاری از هیئات را مورد غفلت قرار داده اند و شعار ایشان هم این است که هیئات نباید سیاسی شود چون در این صورت مردم از هیئات فرار می کنند در حالی که مطمئنا هر انسان عاقلی می داند که هر فردی که رو به سیاست آورده و از چند و چون کار سوال کند ماهیت این اشخاص را خواهد فهمید !!! و این هشداری است برای بچه هیئتی ها و همه مردم تا جلوی نفوذ این جریان را بگیرند که در حقیقت تخریب چهره اسلام و تشیع را نشانه رفته اند ….!!!
بیش از ۱۸ شبکهٔ ماهوارهای و ۳ شبکهٔ رادیویی، بصورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط شیرازی و مقلدان وی در خارج از ایران اداره میشوند.
یاسر الحبیب [ طلبه فحاش و لندن نشین ] داماد خاندان شیرازی ها
یاسر الحبیب هم نجسی است که دومی بعد از او نسلش هستند . او نیز به جرم ایجاد تفرقه و فتنه ابتدا در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر و سپس روانه زندان شد به واسطه بنگاه های حقوق بشری انگلیس و فرانسه آزاد شده و بلافاصله به لندن مهاجرت کرد در ان جا از دانشگاه لندن دکتری دریافت کرده و مرجع تقلید شد!!!
او نیز دارای شبکه ماهواره ای است .
اینها مفسد فی الارض هستند این ها نه شیعه اند نه سنی .
کلیپ های سخنرانی های این مجوس ها رو قبلا داشتم الان نمی دونم چه کردم و الا همین الان آپلود میکردم تا ببینید و قضاوت کنید حسش نیست بگردم و پیدا کنم و آپلود کنمشان .
ویژه خواهران و برادران اهل سنت- بسیاری از ما انسان ها گاهی خطا میکنیم و خود را معصوم نمیدانیم و قائل به ممکن الخطا بودن انسان ها هستیم . خوب این انسان خطاکار گاهی اوقات در منجلاب گیر میکند تنها راه خروجش را درگاه خداوند متعال میبیند زیرا که فطرت انسان خداجویی است . و راه ورود و خروج از همه چیز خدا است . پس به سوی او حرکت میکند. اما مشکلش که حل شد خدا فراموش می شود و دوباره خطا میکند . اما آیا باز آبرویی نزد خدا دارد ؟
خداوند میگوید اگر هزار بار توبه شکستی باز به سوی من بیا . او ارحم الراحمین است . هرچند بار که توبه شکستی باز به سوی او می روی اما پای رفتن نداری شرمنده و خجلی ، چه میکنی؟
درخانواده وقتی خطایی میکنی به عنوان مثال میگویی به مادر بگویید مرا حلال کند ببخشد . به پدر بگویید منظوری نداشتم . به خواهرم بگویید خوشبختیش آرزویم است . به برادرم بگویید شرمنده اش هستم همیشه. اما چرا خودت این ها را نمیگویی ؟ چرا واسطه؟؟؟
وقتی میخواهی جای بزرگی بروی با شخصی می روی که آن بزرگ را بهتر و بیشتر از تو می شناسد و حرمت و عزت و آبرویی جای او دارد و این ها همه طبیعی است این ها همه ذاتی و فطری است .
پس ایرادی به توسل و شفاعت نمی توان گرفت در تاریخ نمونه بسیار داریم به عنوان مثال:
قال رسول اللَّه صلى الله علیه وآله وسلم : «یشفع یوم القیامة. الانبیاء ثم العلماء ثم الشهداء». (سنن ابن ماجه / 2 / 1443)
عوامل شفاعت
الف - سجده ى زیاد؛ قال رسول اللَّه صلى الله علیه وآله وسلم : «... فاعنىّ بكثرة السجود».
شخصى از پیامبر درخواست شفاعت كرد، حضرت فرمود مرا كمك كن به اینكه سجده زیاد انجام دهى. (مسنداحمد/500/3)
ب - یادگیرى قرآن كریم؛ قال رسول اللَّه صلى الله علیه وآله وسلم : «تعلّموا القرآن فانّه شافع لاصحابه یوم القیامة».
قرآن را یاد بگیرید، زیرا در قیامت براى اصحاب خود شفاعت مىكند . (مسند احمد / 5 / 251)
ویژه خواهران و برادران اهل سنت -قیاس طبق نظر علمای بزرگ اهل سنت مورد پذیرش است و این که از علم قیاس ( مقایسه کردن ) یا از علم تمثیل ( مثال زدن ) استفاده شود در بیان موضوعات و شرح و بسط و توضیح مسائل وارده جایز معتبر است.
استفاده از قیاس صحیح پس از روشن شدن علت میان اصل و فرع و نبود فرق آشکار و مخفی و معارض معتبر هیچگونه اشکالی به آن وارد نیست. چنان که ابن تیمیه رحمه الله علیه در (( رساله القیاس)) صفحه (10) می گوید : " قیاس یک واژه کلی است که شامل قیاس صحیح و قیاس فاسد می شود و قیاس صحیح در شریعت اعتبار دارد. "
شاگرد ایشان ابن قیم جوزی رحمه الله علیه در (( اعلام الموقعین)) جلد یک صفحه ( 120 ) می گوید: " اصحاب پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در مورد استدلال از قیاس ، اتفاق نظر داشتند . قیاس یکی از قواعد شریعت به شمار میرود و هیچ فقهی از آن بی نیاز نخواهد بود . "
ابن عبدالبر در کتاب ارزشمند خود (( جامع البیان العلم و فضله)) جلد 2 صفحه (172) می گوید: " ای برادر ! بر تو است که اصول را فراگیری و به آن توجه کافی نمایی چرا که هرکس به احکام صریح قرآن و سنت اهتمام بورزد و از سخنان فقها نیز در راه اجتهاد و تفسیر کلمات و جملات مشترک المعنی کمک بگیرد البته از هیچ کدام ز آنان کورکورانه تقلید ننماید و به بهانه این که گذشتگان بر سنت اشراف داشته و همه چیز را گفته اند دست از تحقیق بر ندارد بلکه همانند آن ها به تحقیق و بررسی بپردازد و در پی فهم مسائل بوده و خود را مرهون آنان به خاطر افاداتشان دانسته از آنان به خاطر اینکه اکثر سخنانشان درست بوده است قدردانی نماید و آن ها را از لغزش معصوم نپندارد ( همانطور که خودشان نیز خود را چنین نپنداشته اند ) به راستی چنین کسی موفق و راهرو سلف صالح و پیرو سنت پیامبر و اصحاب بشمار می رود .
اما کسی که پا فراتر نهد و به خود زحمت تحقیق در مورد سخنان فقها نداده ، از آنچه ذکر کردیم اعراض نماید و با رای خویش به مبارزه با اصول ثابت بپردازد و آن ها را با مقیاس ذهن خود بسنجد پس خود گمراه شده ، دیگران را نیز به گمراهی خواهد کشاند و نیز کسی که همه این ها را نادیده گیرد و بدون علم مبادرت به صدور فتوا نماید کورتر و گمراه تر است . "
***************
فماذا بعد الحق الا الضلل
بعد از حق چیزی جز گمراهی نیست
سوره یونس آیه 32
حالا بزرگواری که وبلاگ زده ای و دوره راه می افتید که ملت رو ارشاد کنی ابتدا به حرف علمای خودت توجه کن ، یاد بگیر بیاموز بعد کل این ملت در خدمت شما .
با خود فکر کردم وگفتم :آیا خدایی که حضرت خضر و عیسی را زنده نگه دارد نمیتواند فرزند پیغمبر خاتمش را که سرور همه انبیا و جن وانس است نگه دارد.پس خدایی که آدمی را از قطره ی آب خلق کرده ،مطمئنا این کار برایش سهل و آسان است و شکی در آن نیست
این خاطره ادامه دارد......................
برگرفته شده از sookhte.blog.ir
خاطره بخش 1 رو در ادامه مطلب بطور کامل بخونید حتما...
بنی اسرائیل به هفتادو یک گروه و نصارا به هفتادودو گروه تقسیم شدند،
وامت من به هفتادوسه فرقه تقسیم میشوند
که همه آنها به جز یک فرقه در آتش دوزخ خواهند بود.*
تعجب آور است که هر گروه و دسته ای مدعی است که تنها خودش برحق است ،درحالیکه در ذیل روایت آمده که:صحابه پرسیدند ،آنها(اهل نجات)کدامند؟فرمود:«آن راهی که من ویارانم برآن هستیم».آیا گروه یا دسته ای هست که خود را متمسک به به کتاب وسنت نداند؟وآیا گروهی هست که ادعایی غیرازاین داشته باشد؟اگر این معنا از جنابان(امام ابوحنیفه)یا(امام مالک)یا(امام شافعی)یا (امام احمد حنبل)پرسیده شود ،آیا هیچ کدام از آنها ادعایی غیر از ادعای تمسک به قرآن و سنت واقعی پیامبردارند؟
*سنن دارمی ،ج2،ص241،باب افتراق هذه الامه/سنن ابن ماجه ،ج2،ص1322،ح3992،باب افتراق الامم/سنن ترمذی ،ج4،ص135،باب افتراق هذه الامه،ح 2779
سلام این مطالب برگرفته از کتاب آنگاه شیعه شدم مرتضی صلواتی است..محقق این کتاب فردی از اهل تسنن که شافعی بودند ،هستند که این کتاب نتیجه سه سال تحقیقاتشون هست.امیدوارم ایشون از اینکه من کتابشون رو درفضای مجازی نشر دادم دلگیر نشن و بذارن بحساب ادامه رسالتشون تو این راه..
خواهشا بدون هیچگونه تعصبی فقط تا پایان این کتاب مارو همراهی کنید و اگر براتون سوال یا ابهامی پیش اومد برید وخودتون هم کمی تحقیق کنید....
برای اینکه شایدکل مقدمه از حوصله افراد خارج باشه فقط چند حدیثی رو از مقدمه کتاب نقل میکنم
پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم)فرمود:بعد از من امت به هفتادوسه فرقه تقسیم خواهد شد و تنها یک فرقه از آنها اهل نجات خواهد بود.1
پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم):کسی که خداوند بر او منت گذاشته ،معرفت و ولایت اهل بیت (علیهم السلام)مرا به او عنایت کند ،تمام خوبی ها را برای او جمع نموده است.2
حاکم در مستدرک نقل میکند،که پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم)فرمود:به تحقیق که مثل اهل بیتم در میان شما، مانند کشتی نوح (علیه السلام)است،هر کس بر آن سوار شود ،رستگار شده ،هرکس از آن دوری جوید ،غرق وهلاک خواهدشد.3
بیش از هفتاد منبع معتبر از اهل تسنن این حدیث را در مورد خلافت بلافصل امام علی(علیه السلام)نقل کرده اند:به درستی که علی از من است ومن هم از اوهستم وامام وسرپرست تمام مومنان بعد از من است4
امام شافعی رهبر فرقه ی شافعیه از اهل تسنن میگوید:اگر مرتضی علی (علیه السلام)حقیقت حال وباطن امر خویش را ظاهر سازد،مردم کافر میشوند،زیرا همه به شبه خدایی نزد او به سجده می افتند ،از فضل و منقبت او همین بس که درباره او بعضی شک کرده اند که آیا از خداست یا از خلق؟5
✿
مقام معظم رهبری:
اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم!
رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست،
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را
به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید!
این فرصت فوق العاده ای است؛
مبادا این فرصت را ضایع کنید !
اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد!
1391/7/20
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی"
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
تنها و تنها خــــــداست که می ماند